آموزش سئو تکنیکال

ساخت وبلاگ

درصورتی که در سال‌های خیر‌چندان به دور برای دستیابی درجه‌های بالا در نتیجه ها جستجوی گوگل تنها به لینک و پیوند‌سازی نیاز داشتید، امروزه دیگر فعالیت به‌این آسانی‌ها وجود ندارد. آموزش سئو تکنیکال هر روز که به کارگیری از گوگل به وسیله یوزرها وب بیشتر می گردد، هوش تصنعی گوگل هم افزایش پیدا کرده و شیوه های جدیدتری برای فهم اعتبار تارنما‌ها از یکسو و بهبود تجارب یوزرها از سوی دیگر پیدا می‌نماید.

امروزه خلال لینک و پیوند‌سازی به پارامترهای متعددی بایستی دقت فرمایید آکادمی رایا پارس تا گوگل شما‌را برندی دارای اعتبار شناسایی نماید. مارک منشن یکی‌از این پارامترها میباشد که مدتی میباشد زیاد درباره آن می‌شنویم و درین نوشته ی علمی از اینترنت 24 هم میخواهیم درخصوص آن سخن کنیم. در شرایطی که شما هم میخواهید کاربرد Brand Mention را بدانید، تلاوت این نوشته‌ی علمی به شما یاری خواهد کرد.

مارک منشن (Brand Mention) چیست؟
مارک منشن چیزی وجود ندارد جز کلام‌ کردن در خصوص یک مارک در تارنما‌های متعدد؛ از مقاله‌ها وبلاگ‌ها گرفته تا فروم‌های اینترنتی، هر نقطه اشاره‌ای به اسم یک تارنما یا این که دامنه آن یا این که اسم یک مارک گردد، اصطلاحاً به آن مارک منشن می گویند. Brand Mention نشان نیکی میباشد what is seo برای سنجش آوازه یا این که دانایی از یک مارک. دانایی از مارک یک کدام از هدف ها هر استراتژی بازاریابی میباشد. چه در دنیای دیجیتال و چه در دنیای حقیقی وواقعی، ارتقاء دوراندیشی از مارک خیر‌فقط سبب ساز جذب مشتری بیشتر می‌گردد بلکه وفاداری مشتریان را هم به دنبال دارااست. به این دلیل‌که اصولاً عموم به چیزهایی که میشناسند بیشتر و ریلکس‌خیس اتکا می‌نمایند.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 109 تاريخ : پنجشنبه 31 شهريور 1401 ساعت: 13:42

برای آنکه کمپین‌های پرفورمنس مارکتینگ شما برنده باشند، آموزش سئو تکنیکال نیاز به رعایت برخی نکات دارید. بعضا از مهمترین نکات را به دنبال مرور می کنیم:

تست و با صرفه‌سازی فرمائید

بازاریاب‌های با سابقه عنایت تست و باصرفه‌سازی مداوم را برای اصلاح استراتژی‌های بازاریابی میدانند. آکادمی رایا پارس هنگام اجرای بازاریابی عملگرا، بایستی همیشه کار‌کرد کمپین را زیرنظر داشته و  آن را با صرفه نمائید. تست کردن به شما قابلیت میدهد کمبودهای کمپین را سریع‌خیس پیدا کرده و آنها را برطرف نمایید. تست A/B یکی‌از کاربردترین طریق‌ها میباشد که تلاش دو نوع اطلاع رسانی را برای شما مشخص و معلوم می‌نماید.

یک ماشین کرایه ای دارای اعتبار تعیین نمایید

سیستم پرداخت به ازای سود برای حصول‌وکارها به شدت جالب میباشد، به ویژه آن‌هایی که میزان دارایی محدودی دارا هستند. ولی در‌این فی مابین برخی تاکسی‌ها مبادرت به ارائه نتیجه ها جعلی از کمپین و فریب مشتریان می‌نمایند. what is seo برای خودداری از این سواستفاده‌ها مدام با تاکسی‌های دارای اعتبار فعالیت فرمایید.

تجربیات کاربری اینترنت‌وب سایت خویش را چک نمایید

زمانی تجارب کاربری (UX) اینترنت‌وبسایت شما در شرایط قابل قبولی نباشد، یوزرها ورودی به تارنما خیلی زود آن را سوراخ می‌نمایند. یوزرها ممکن میباشد روی تبلیغ شما کلیک نمایند، ولی در شکل مواجهه با یک وبسایت نماید و یا این که پیاده سازی خیر‌چندان دیدنی، به راحتی آن را می‌بندند. بدین ترتیب صفحه های و محتواها را پژوهش نمایید تا مطمئن گردید تجربیات کاربری سایتتان در حالت قابل قبولی میباشد.

روی یک شیت فرود خوب تمرکز فرمائید

در زمان اجرای کمپین پرفورمنس مارکتینگ، بسیار اصلی میباشد که به شیت فرود خویش دقت ویژه‌ای داشته باشید. چون بازدیدکنندگان بعد از کلیک روی یک تبلیغ، پیوند و…. در‌غایت به آنجا میروند. در حالتی که ورقه فرود شما بیش‌از‌حد درهم و برهم باشد یا این که سفارش استخراج‌و‌فعالیت شما برای مشتریان بدیهی نباشد، نرخ تبدیل کاهش خواهد یافت. بدین ترتیب مزایای استحصال‌و‌عمل خویش را به صورت بدیهی برای مخاطبان بیان نمائید. همینطور امتیازات ارزشمندی را به آن ها ارائه دهید و آنچه را که از بازدیدکنندگان می خواهید، به وضوح بیان نمایید. چینش ورقه فرود خویش را بی آلایش در حیث بگیرید و همواره اشتباهات اینترنت‌وبسایت را برطرف فرمایید.

گردآوری‌بندی

در‌این نوشته‌ی علمی کارایی کردیم پرفورمنس مارکتینگ که یکی استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال میباشد را به شما معرفی کنیم. پرفورمنس مارکتینگ یا این که بازاریابی عملگرا نوعی بازاریابی بر پایه ی تلاش و فیض میباشد. در‌این نحوه هنگامی هزینه اجرای کمپین پرداخت می‌گردد که هدف ها آن متفحص گردیده باشد.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 96 تاريخ : سه شنبه 29 شهريور 1401 ساعت: 14:45

با دقت به نوع سیستم مدیر محتوا وبسایت خویش می‌توانید افزونه های مجانی و غیر بدون پول بخش اعظمی بیابید که بسادگی یک نقشه وبسایت ساخت و ساز می نمایند.  آموزش سئو تکنیکال تعداد این افزونه ها بقدری میباشد که نامبردن آن‌ها خویش یک سری و یک سری برگه شود. به این ترتیب شایسته ترین روش برای یافتن افزونه دلخواه خویش این میباشد که، در پنل رئیس وبسایت خویش در نصیب دانلود افزونه ها بدنبال افزونه های مربوطه کاوش کرده و با دقت به ترازو محبوبیت و توضیحات افزونه آن را دانلود و به کارگیری نمایید. از مزایایی این طریق داینامیک بودن تارنما مپ و عدم نیاز به دانلود مداوم یک ورژن نو از نقشه وب سایت میباشد.

اپ نویسی برای ساخت‌و‌ساز وبسایت مپ
همان طور که گفته شد تارنما مپ از زبانی به اسم XML به کار گیری می نماید. آکادمی رایا پارس گویش XML بسیار مشابه به HTML میباشد و یک گویش نرم افزار نویسی مانند ASP یا این که PHP براحتی قادر است بر اساس استاندارد برای شما یک پوشه XML تولید نماید. برنامه نویس ها از این قابلیت و امکان هنگامی به کارگیری می نمایند که بخواهند ایندکس شدن بخش های متعدد وبسایت را در دست صاحب و مالک تارنما قرار دهند. یعنی با این طریق شما تحت عنوان صاحب یک وبسایت می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا مایل میباشید کاغذ ساخت و ساز گردیده در گوگل ایندکس گردد یا این که نه. مهم ترین خصوصیت وب سایت مپ های ساخت‌و‌ساز گردیده با این نحوه،امکان دستکاری بالا است. what is seo شما میتونید برای صفحه های متعدد مورد اضافه کردن به نقشه وبسایت قرار بدید و پیکربندی زیاد دیگری را هم برای مخاطب ساخت نمائید.

رابطه بیشتراز حد صفحه ها در تارنما مپ ممنوع
گاهی هنگامی به یوزرها می گوییم که بایستی صفحه ها به هم مرتبط باشند ، از تمامی صفحه ها به کلیه صفحه ها پیوند های بی عامل تولید می نمایند. بطور نمونه نوشته ی علمی فراگیری فیزیک را به خاطره آشپزی در قسمت وب لاگ تارنما مرتبط می نمایند. اینکار خیر صرفا اثرگذار وجود ندارد، بلکه مضر نیز می‌باشد. موتورهای کاوش و یوزرها می بایست بتوانند رابطه در میان صفحه ها را بیابند، با عدم وضوح بیهوده رابطه فی مابین صفحه ها، قابلیت یافتن پیوندها برای یوزرها و موتورهای کاوش طاقت فرسا گردد.

عدم قدرت یافتن نقشه وب سایت در موتورهای کاوش
موتورهای کاوش درپوشه اساسی وب سایت شما در ادامه فولدر Sitemap.xml کاوش می نمایند.در شرایطی که نقشه وب سایت را با نشانی دیگری ذخیره نموده اید می‌توانید در گوگل اینترنت مستر این نشانی را به گوگل معرفی نمائید، تا گوگل بتواند نقشه وبسایت را بیابد. از شیت مهم وب سایت به تارنما مپ خویش لینک و پیوند بدهید. این فعالیت خلال اینکه به معمولی خیس یافته شدن تارنما مپ یاری می نماید. تجربیات کاربری خوشایندتری، برای یوزرها به یار و همدم دارااست. بخش اعظمی از یوزرها هنگام بازدید از یک تارنما، به نقشه وبسایت نیز مراجعه می نمایند.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 89 تاريخ : يکشنبه 27 شهريور 1401 ساعت: 13:49

همان گونه که توضیح دادیم صفحاتی که پس از آپ تو دیت هسته، آموزش سئو تکنیکال سعی خویش را از دست می‌دهند و افت درجه به دست می‌آورند ممکن میباشد هیچ مشکلی نداشته باشند و نیازی به برطرف کردن خلل هم نباشد. بعضا ها که پس از این به روزرسانی کارکرد خیر ندارند ممکن میباشد آکادمی رایا پارس شم نیاز نمایند و بخواهند کاری برای بهبود وضعیتشان اعمال دهند. در اینگونه قوانینی پیشنهاد میکنیم بر روی محتوای خویش تمرکز نمائید و مطمئن گردید شایسته ترین محتوا را در چنگ یوزرها تان میگذارید. این به عبارتی چیزی میباشد که الگوریتم های ما به دنبالش می‌باشند. اولی قدم این میباشد که خصوصی به راهبرد ها ور اهنمایی که تا قبل از این داشتیم بزنید و مجدد چگونگی محتوای خویش را تحلیل فرمایید. ما این پیشنهاد ها را با یک‌سری سوال های آپدیت کرده ایم که می‌توانید از خودتان بپرسید و چگونگی محتوایتان را بسنجید:

محتوا و سوال ها مرتبط با چگونگی :
•    محتوای شما داده ها اصیل، گزارش، تفحص یا این که تجزیه و تحلیلی را ارائه می نماید؟
•     محتوای شما توضیح جامع و جامعی درباره زمینه مدنظر ارائه می نماید؟
•     محتوای شما میتواند تجزیه و آنالیز گران بها یا این که داده ها جذابی در چنگ مخاطب بگذارد؟
•     چنانچه محتوا از دیگر منابع مندرج میباشد از اسکن کردن یا این که تایپ کردن دوباره منابع جلوگیری نموده است و می‌تواند مطالب گرانبها و اصیل دیگری در مشت استفاده کننده بگذارد؟
•     سرتیترها یا این که عنوان ها صفحه ها توصیفی، اثر گذار و خلاصه ای از محتوای شما می باشند؟
•    سرتیترها و یا این که عنوان ها صفحه های از اغراق کردن یا این که شوکه کردن جلوگیری می نمایند؟
•     این محتوا در شرایطی که بوسیله دیگرافراد منتشر می‌شد what is seo شما بوکمارکش می کردید؟ آن را با دیگرافراد به اشتراک می گذاشتید یا این که به دیگرافراد سفارش اش می کردید؟
•    انتظار دارید این محتوا در مجلات چاپی، دایره المعارف یا این که کتب تحت عنوان مرجع بیان گردد؟
 سوال ها تخصصی:
•    محتوای شما داده ها را به طرز ای که سبب ساخت متکی بودن میشود علامت میدهد؟ آیا منبع، شواهدی از تخصص، دور‌نما ای از مولف یا این که سایتی که آن را منتشر نموده است دارااست؟ برای مثال یک لینک و پیوند بی نقص به ورقه تالیف کننده یا این که درباره مای وب سایت
•     در صورتی در ساخت محتوای سایتتان را مطالعه نموده اید، با مواقعی که قابل پشت گرمی می باشند یا این که در زمینه مدنظر معتبرند اشنا گردیده اید؟
•     این محتوا به وسیله شخص دارای تخصص یا این که عشق و علاقه مندی که تماماً به قضیه تسلط دارااست درج شده میباشد؟
•     محتوای تولیدی شما از خطاهایی که به راحتی قابل تشخیص میباشد عاری میباشد؟
•     چنانچه مشکلی در معاش یا این که هزینه هایتان داشته باشید به راحتی می‌توانید به اینگونه محتوایی متکی بودن نمایید؟
سوال های ایجاد و ارائه:
•     محتوای شما از خطاهای املایی، گرامری و سبکی عاری میباشد؟
•     محتوا به نیکی ساخت‌و‌ساز گردیده‌است یا این که به حیث ضعیف میرسد؟
•     محتوا یکجا ایجاد گردیده‌است یااینکه تعداد متعددی از تولیدکنندگان محتوا در تولیدش نقش داشته اند؟  یا این که در وبسایت های بزرگی منتشر شد‌ه‌است؟ این محتوا یا این که تارنما اعتنا متعددی از طرف استفاده کننده اخذ نموده است؟
•     محتوای شما وسعت متعددی از تبلیغات را در خویش دارااست که با محتوای مهم تداخل داشته باشد یا این که حواس کاربر را پرت نماید؟
•     محتوای شما هنگامی که روی دستگاه های موبایلی به اکران در میاید چه ظاهری داراست؟
سولات مقایسه ای:
•    هنگامی محتوای تولیدی خودتان را با بقیه مطالب مو جود در ورقه حاصل کاوش مقایسه میکنید، محتوایتان قیمت خاصی نسبت به آن‌ها دارااست؟
•    این محتوا در سرویس بازدیدکنندگان میباشد یا این که صرفا میخواهد درجه ای در موتورهای کاوش داشته باشد؟

ضمن این سوال های، از کسانی که بهشان پشت گرمی دارید بخواهید محتوایتان را صادقانه چک نمایند. همینطور  افتی که در ترافیک یا این که درجه بندی صفحاتتان داشته اید را پژوهش فرمایید. چه صفحاتی زیر اثر قرار گرفته اند و برای چه نوع جستجوهایی؟ نگاهی ظریف بدین موردها بیندازید و به همپا سوالهای بالا، چگونگی مطالبتان را بسنجید.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 82 تاريخ : سه شنبه 22 شهريور 1401 ساعت: 14:27

کارشناسان تقریب می‌زنند که گوگل دربین 500 تا 3000 توشه در سال دست به به روز های متنوع میزند که اکثر این تغییرات خرد می‌باشند و به شدت بر سکو‌ بندی تأثیر نمی‌گذارند، آموزش سئو تکنیکال در حالی که بروزرسانی‌ های اساسی، مانند BERT یا این که Passage Ranking، میتوانند درصد قابل توجهی از تمامی جستجوها را به خویش تخصیص دهند. مجموعاَ، حصول و امور می بایست به بروز رسانی الگوریتم های تبارک خیس و فاکتورهای اساسی درجه بندی که در حالا افزایش می‌باشند، اعتنا نمایند. در تصویر پایین، بعضی از تاثیرگذارترین بروز رسانی های الگوریتم در ده سال قبلی را مشاهده خواهید کرد.

بخش اعظمی از این بروز رسانی ها آنقدر تبارک بودند که اصولا شیوه ایفا بهینه سازی را تغییر تحول دادند. بروزرسانی Page Experience در سال قبلی، page speed و Core Web Vitals و mobile usability را به عامل ها سکو‌بندی قانونی تبدیل کرد، به‌این معنا که seo دیگر صرفا به آنچه در صفحه های اینترنت شما وجود دارااست وجود ندارد، بلکه طریق کوشش آن صفحه های برای یوزرها در کلیه دستگاه‌ها میباشد.

4 کاری که بایستی پس از بروز رسانی الگوریتم جاری ساختن دهید
مدیران سایت ها بعداز کامل شدن بروز رسانی الگوریتم چه کاری می بایست  آکادمی رایا پارس جاری ساختن دهند؟ عالی، شایسته ترین شیوه برای اجرا این میباشد که درجه‌ بندی هفته‌ های قبلی و بعداز کامل شدن بروزرسانی را تحقیق نمایند.

1_ آیا مرتبه شما زیر تأثیر قرار گرفته میباشد یا این که نه؟
چند ابزار وجود دارااست که می‌توانید برای اندازه گیری اثر بروز رسانی های گوگل الگوریتم بر سعی بهینه سازی خویش به کار گیری نمایید. مایحتاج میباشد در کنسول کاوش یک اکانت فعال داشته باشید تا بتوانید ترفیع و سقوط جايگاه بندی تان را گزینه آنالیز قرار دهید. ابزارهای دیگری نیز می‌باشند که به شما قابلیت و امکان می‌دهند رده لغت ها کلیدی را ردیابی نمایید. نمودارهای تغییر و تحول جايگاه ذیل از GSC Insights میباشد what is seo که از داده های گوگل استعمال می نماید.

دقت به‌این نکته قابل توجه میباشد که بروزرسانی‌ها معمولا در طول چندین هفته منتشر می گردند، پس وب سایت‌ها ممکن میباشد افت موقتا در مرتبه‌بندی کلمه ها کلیدی داشته باشند. در تصویر بالا، این اینترنت‌ تارنما در طی مجال تکثیر بروزرسانی هسته‌ای در دسامبر 2020، افت موقت درجه‌بندی را تجربیات کرد. البته با کامل شدن به‌روزرسانی، وب سایت توانست مقام‌ های سکو‌ بندی خویش را مجدد به دست آورد که به حیث نمیرسد دائمی باشد.

اینترنت‌ تارنما آتی در فیض به‌روزرسانی هسته نوامبر 2021، افت مرتبه‌ بندی بلند بازه زمانی‌ تری را تجربیات کرد. آپ تو دیت در 17 نوامبر شروع شد و در 30 نوامبر به انتها رسید، البته کاهش مرتبه حتی بعد از کامل شدن بروز رسانی همچنان باقی‌مانده میباشد.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 89 تاريخ : شنبه 19 شهريور 1401 ساعت: 14:28

مطلقا اسم Robot.txt را شنیده اید. آموزش سئو تکنیکال این پوشه از دسترسی موتورهای کاوش به قسمت هایی از تارنما دوری می نماید. پوشه Robot.txt یک فولدر امنیتی وجود ندارد و منابعی که بوسیله آن از دسترس گوگل بیرون گردیده اند ممکن میباشد به وسیله گوگل پژوهش شوند.
در‌صورتی‌که بخواهید شیت ای بصورت بدون نقص از نتیجه ها کاوش بیرون خواهد شد. می بایست از متا تگ Robots استعمال فرمائید. ربات های گوگل با مشاهده این متا تگ در هد Head تارنما بطور کلی ورقه را کنار گذارده و هیچ سکو ای به آن در موتور کاوش نمی دهند.
طراحان وب سایت ممکن میباشد آکادمی رایا پارس از وبسایت W3school برای اعتقادوباور از صدق یک کد استعمال نمایند و با عدم مشاهده متا تگ Robots درین تارنما به صدق مطالب شک و تردید نمایند. اعتنا فرمائید که منبع قانونی ارائه کدهای استاندارد تارنما W3c میباشد و در کاغذ https://support.google.com/webmasters/answer/93710 می‌توانید. توضیح قانونی گوگل برای شیوه خودداری از ایندکس شدن یک شیت بوسیله ربات های گوگل را استیناف فرمایید. که در آن به به کارگیری از متا تگ Robots اشاره گردیده است.
متا تگ Robots و طریق درست به کار گیری از آن
برای به کار گیری درست از متا تگ Robots کد پایین را در نصیب Head وبسایت قرار دهید.

در حالتی‌که صرفا می‌خواهید که ربات های گوگل از ایندکس کردن برگه جلوگیری نمایند می توانید کد بالا را بصورت پایین بکارگیرید:

به خیال و خاطر داشته باشید که استعمال از این شیوه برای پرهیز از ایندکس صفحه های بوسیله گوگل می‌باشد و دسترسی موتورهای کاوش به منابع وب سایت را محصور نمی نماید.
در‌صورتی‌که دسترسی به یک شیت بوسیله پوشه Robot.txt محصور گردیده باشد دیگر رباتهای گوگل توانمند به تلاوت متا تگ Robots نخواهند بود.
در شرایطی که با تکنیک متا Robots بازدارنده ایندکس شدن کاغذ ای گردیده اید. البته گوگل همچنان آنرا در برگه نتیجه ها به اکران میگذارد. what is seo می توانید در وبمستر امر Fetch as Google را جاری ساختن فرمایید تا این نقص‌ برطرف شود.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 80 تاريخ : چهارشنبه 16 شهريور 1401 ساعت: 13:47

این روز ها یکی مزیت‌هایی که برای پوسته‌های وردپرسی در لحاظ گرفته می‌گردد برخورد‌گرایی یا این که به اصطلاح رسپانسیو میباشد. آموزش سئو تکنیکال اساسی میباشد که بتوان سایت‌های متفاوت را با دقت به گجت‌های مختلف و صفحه های اکران آن ها سازگار نمود تا بتوان رضایت کلیه یوزرها را به هنگام عمل با تارنما جلب نمود. اساسی میباشد که به واسطه پیاده سازی ریسپانسیو و طرح بندی‌های مختلف و منقطع، محتوای خویش را متناسب با شیت اکران دستگاه‌های متعدد اکران دهید. اعتنا داشته باشید که طراحی وب شما باید با برگه اکران تلفن همراه‌های هوشمند، آکادمی رایا پارس تبلت‌ها و کامپیوترها سازش بدون نقص داشته باشد.

تمامی ما حدودا میدانیم برخورد‌گرایی یعنی چه ولی داده ها جامعی از آن نداریم. امروز می خواهیم در امر تارنما عکس العمل گرا و فواید آن به طور بدون نقص توضیح دهیم و با آن آشنا شویم.

وب سایت عکس العمل گرا
سایت عکس العمل‌گرا نخسین بار در سال 2010 میلادی به وسیله Ethan Marcotte پیاده سازی شد. این پیاده سازی به مراد اکران سایت در همگی دستگاه‌های متفاوت مانند کامپیوتر، لپ تاپ، تلفن همراه‌های موبایل و تبلت‌ها اعمال شد تا یوزرها با هر امکاناتی که دارا هستند به راحتی بتوانند سایت‌ها را مشاهده کرده و از سرویس ها آن منفعت‌مند شوند. نکات جالبی را در ارتباط اصول سایت برخورد گرا در پایین آورده‌ایم و توصیه می کنیم آن‌ها‌را رسیدگی نمایید.

1- اکران کانال‌ای
موادسازنده را به نوعی در صفحه ها جالب کنار هم می‌چیند و یک نحوه بصری جالب اخلاق و رفتار می‌نماید. اکران کانال‌ای تصاویر، محتوا و… به سیرتکامل‌ای پیاده سازی گردیده که با هر شیت نمایشی خرد و بلندمرتبه میگردد و مبتلا بهم ریختگی نمی شود.

2- کوئری‌های رسانه‌
این خصوصیت به ظواهر عمل جذابیت ویژه‌ای می بخشد و در پیاده سازی عکس العمل گرا به یاری شما میاید. کوئری‌های رسانه بخشی از پیاده سازی میباشد what is seo که در سی اس اس ظواهر می گردد.

3- رسانه‌های عکس العمل گرا

سو‌مین هسته  در یک وب سایت عکس العمل گرا ، برخورد‌گرایی رسانه‌هاست. در تارنما‌های نو و مدرن تعداد متعددی تصویر، کلیپ و بقیه فولدر‌های رسانه مو جود میباشد. قطعا این قسمت نیز بایستی دارنده خواص عکس العمل‌گرایی باشد تا در هر دستگاهی مشاهده گردد.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 75 تاريخ : دوشنبه 14 شهريور 1401 ساعت: 16:03

تیتر لینک و پیوند (متنی که زمانی موشواره را روی یک لینک و پیوند قرار می‌دهید در ذیل آن ظواهر می گردد) ممکن میباشد آموزش سئو تکنیکال تحت عنوان یک سیگنال مرتبط خیر چندان توانمند نیز استعمال شود.

۱۰۶- TLD کشوری که دامنه به آن اشاره می‌نماید

تهیه نمودن بک‌لینک و پیوند از دامنه‌های سطح بالای یک مرزوبوم (به عنوان مثال .ir برای کشور ایران) قادر است به درجه‌بندی خوب وب سایت برای جستجوهایی که در به عبارتی میهن اعمال میگردد، یاری دهد.

۱۰۷- جای لینک و پیوند در محتوا

پیوند‌هایی که اولِ یک محتوا (از جمله در گزاره اولیه) می آیند ممکن میباشد اقتدار بیشتری از لینک و پیوند‌هایی که در انتهای محتوا قرار داده گردیده‌اند، داشته باشند.

۱۰۸- شرایط قرارگیری لینک و پیوند در شیت

جایی که یک لینک و پیوند در برگه ظواهر‌ می‌گردد اصلی میباشد آکادمی رایا پارس در مجموع، لینکی که در محتوای کاغذ درنظرگرفته شده، قدرتمندتر از لینکی میباشد در نصیب فوتر یا این که ساید توشه قراردارد.

۱۰۹- مرتبط بودن دامنه پیوند‌گردیده

بک‌پیوند به چنگ آوردن از یک تارنما با زمینه و وضعیت شبیه به‌طور قابل توجهی قدرتمندتر از لینکی میباشد که از یک تارنما به طور کامل نامرتبط به دست آمده باشد.

۱۱۰- معیار مرتبط بودن برگه

بک‌لینک و پیوند دریافت کردن از یک کاغذ با قضیه مربوط قیمت بیشتری دارااست و منزلت کاغذ شمارا بهبود می دهد.

۱۱۱- واژه و کلمه کلیدی در تیتر

گوگل به لینک و پیوند‌های صفحاتی که دربردارنده واژه کلیدی کاغذ شما در تیتر‌شان میباشند، بها بیشتری میدهد.

۱۱۲- سرعت پیوند مثبت

سایتی با سرعت پیوند بالا معمولا رده بهتری در SERP خواهد داشت چون آرم‌ می دهد محبوبیت این تارنما در درحال حاضر ارتقاء میباشد. (خواسته این میباشد که طبیعتا در دوران کوتاهی پیوند اکثری اخذ کرد‌ه باشد what is seo که نشاندهنده محبوبیت بالای آن وب سایت میباشد.)

۱۱۳- سرعت پیوند منفی

از طرف دیگر، سرعت پیوند منفی‌ می تواند سکو‌ وب سایت را به‌طور قابل توجهی کم کند چون سیگنال محبوبیت کاهش پیدا کرده میباشد.

۱۱۴- اخذ پیوند از صفحه های HUB

اخذ پیوند از صفحاتی که تحت عنوان منابع اصلی (HUB) شناخته میشوند یک فاکتور اساسی برای جايگاه‌بندی گوگل میباشد و روی بهینه سازی اثر مثبت دارااست.

۱۱۵- اخذ لینک و پیوند از تارنما‌های دارای اعتبار

اخذ پیوند از سایتی که تحت عنوان «وبسایت دارای اعتبار» شناخته میگردد احتمالا قیمت بیشتری از پیوند‌های یک تارنما خرد و نسبتا ناشناخته داراست.

۱۱۶- لینک و پیوند از ویکی‌پدیا

هر چندین این پیوند‌ها nofollow می باشند، ولی اکثری از متخصصان بهینه سازی تصور می‌نمایند که به چنگ آوردن پیوند از ویکی‌پدیا ممکن میباشد پشت گرمی و اعتبار بیشتری به تارنما آنها بدهد. ولی گوگل این قضیه را رد نموده است.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 68 تاريخ : يکشنبه 13 شهريور 1401 ساعت: 16:18

در دنیای رقابتی بازاریابی دیجیتال بایستی زیرکانه شغل فرمایید. بایستی درپی خط مش‌هایی برای کنار زدن رقبا باشید! ولی که نباید آموزش سئو تکنیکال تقلب نمائید! لانگ تیل کیورد می تواند به شما در موضوع یک رقابت تندرست یاری اکثری نماید!

به عبارتی‌طوری که در نمودار عبارات کلیدی مشاهده می کنیم، رقابت در نصیب لغت ها کلیدی زمانبر معدود‌خیس از سایر نصیب هاست. شما درصورتی که لغات کلیدی دم‌دراز را به صحت گزینش فرمائید می توانید خویش را در میدان رقابت صحیح قرار بدهید و به دیده کاربر بیایید! با به کارگیری از لانگ تیل کیورد میتوانید آکادمی رایا پارس در قبال رقابت‌های غیرضروری بین‌بر بزنید و مخاطبان خویش را به صحت به سمت جنس یا این که سرویس ها خویش هدایت نمائید.

مداقه عبارات کلیدی وقتگیر (Long Tail Keywords) در seo
بیشتر مطالبی که تا کنون درباره لانگ تیل کیورد ابراز کرده‌ایم به طوری به سوژه seo مربوط می شوند. ما در‌این قسمت به سه برهان عمده التفات عبارات کلیدی زمانبر در seo اشاره می کنیم.

1. لغت ها کلیدی دم‌دراز (مجموعاَ) بسیار نادر‌خیس رقابتی میباشند.
به عبارتی‌طوری که در نصیب قبلی دیدیم مشاجره رقابت و هدایت مخاطبان التفات اکثری در دنیای بازاریابی دیجیتال داراست. فرض نمائید که اخیرا وبلاگی در زمینه ی ارزهای دیجیتال فعال سازی کرده‌اید. عبارات کلیدی دوست داستنی متعددی با وسعت جستجوی بالا وجود دارا هستند که می توانند به صورت بالقوه ترافیک متعددی به بلاگ شما هدایت نماید. به کار گیری از کلیه این عبارات می تواند وسوسه‌انگیز باشد! ولی بیایید واقع‌دربین باشیم.

این عبارات کلیدی رنج KD بالایی دارا هستند what is seo و شما در‌صورتی‌که صحیح از همین لغات به کار گیری نمائید شانسی برای قرار به دست آوردن در برگه نخستین جستجوی گوگل ندارد. به خیال همین خوب میباشد درین مرحله به سراغ لانگ تیل کیورد بروید و در آن‌ نصیب شانس خویش را آزمون نمایید. رنج لغت ها کلیدی وقتگیر زیر میباشد و این به آن معناست که حتی در‌صورتی‌که شما دارای یک سایت نو هم باشید کاربر می تواند از روش لانگ تیل کیورد به تارنما شما هدایت خواهد شد.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 82 تاريخ : شنبه 12 شهريور 1401 ساعت: 16:13

این صفحه های‌ میتوانند برای یوزرها وب خیلی موثر و جذاب باشند ولی از معیارهای بهینه سازی (مانند تگ‌های alt،h1، h2 یا این که h3، آموزش سئو تکنیکال تیتر عالی و دیدنی، دسکریبشن مطلوب، کلمه ها کلیدی و…) استعمال‌ نمی‎‌نمایند.

این صفحه های هم در حاصل موتور کاوش، مقام خیر نخواهند داشت.

صفحه های پیوست
این صفحه ها، اکثر وقت ها صفحاتی میباشند که یوزرها‌ میتوانند در زیر ورقه به آن ها دسترسی پیدا نمایند: کاغذ تماس، اطلاعیه‌های حقوقی یا این که مقررات و… مثال‌هایی از این صفحه ها‎اند. حتی چنانچه یوزرها مقداری به سراغ آنها بروند، این صفحه های دربردارنده داده ها حقوقی می‌باشند و حضورشان در وبسایت یکی‌از شرط seo میباشد. خلا این صفحه های بر ارجاع دادن یک تارنما اثر منفی‌ میگذارد.

صفحه های یتیم
این صفحه های به وسیله ربات‌های خزنده به آسانی پیدا نمی‎‌شوند، آکادمی رایا پارس با هیچ پیوند داخلی به بقیه صفحه های تارنما لینک و پیوند داده‌ نمی‎‌شوند و از روش منوی وبسایت هم قابل دسترسی نیستند. آن ها صفحاتی می‌باشند که به نوعی در یک عالم برابر شناورند و به طور تقریب هیچ شانسی برای چشم شدن بوسیله یوزرها ندارند.

طریق‌های مختلفی برای شناسایی what is seo صفحه های یتیم یک تارنما وجود داراست‌. یکی‌از بی آلایش‌ترین‌ این طریق‌ها (مگر اینکه وبسایت شما هزاران ورقه داشته باشد) مقایسه XML نقشه وب سایت شما با گوگل ایندکس‌تان میباشد. (این شاخص را با جستجوی “site: mywebsite.com” در گوگل به دست خواهید آورد)

صرفا کافی میباشد این دو لیست را مقایسه کرده تا صفحه های جان دار در نقشه وبسایت خویش را که در فهرست گوگل نیست، شناسایی فرمایید. بعد از آن شما صرفا بایستی صفحه های یتیمی که پیدا کرده‌اید را با لینک و پیوند‌دهی داخلی به بقیه صفحه های وبسایت‌تان رابطه دهید.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 70 تاريخ : پنجشنبه 10 شهريور 1401 ساعت: 14:37

صاحبان کلیه کمپانی‌ها به‌دنبال بازاریابی باصرفه و بیشینه‌سازی فایده خویش از روش مشتریان می‌باشند. آموزش سئو تکنیکال مفاهیم متفاوتی در این باره مطرح میگردد که همگی به نوع استحصال‌و‌فعالیت شما و رابطه با مشتریان‌تان تخصیص داراست. چه گونه میتوانید تولید ها یا این که سرویس ها خویش را در معرض روئت کرد مشتری قرار دهید، چه‌گونه می توانید مشتری را ترغیب به خرید نمائید، چه‌گونه میتوانید مشتریان نو جذب نمائید و چه‌طور می توانید مشتریان همیشگی خویش را به خرید بیشتر برانگیزید!

سهم خرید مشتری یک کدام از همین مفاهیم میباشد. ما در‌این نوشته‌ی‌علمی به شما توضیح می دهیم که‌این معنی چیست، برهان عنایت آن کدام میباشد، تفاوت آن با سهم بازار چیست، چه طور احتساب میشود و چه‌طور میتوانیم آن را ارتقا دهیم؟ با ما همدم باشید.

در‌این نوشته ی علمی با مطالب تحت آشنا میشوید:

سهم خرید مشتری (Share of Wallet) چیست؟
فرض نمائید که شما مالک یک دستیابی‌و‌شغل میباشید آکادمی رایا پارس و توانسته‌اید از روش بازاریابی مشتریانی را جذب نمائید. هیچ استحصال‌و‌کاری سوای رقابت وجود ندارد و شما قطعا رقبایی خواهید داشت. بیایید فرض کنیم که شما یک نوع قابل انعطاف‌کننده خاص برای گیسو فر ایجاد میکنید که فقط یک حریف دیگر در بازار دارااست.

در صورتیکه همه قابل انعطاف‌کننده‌ها را در بازار صد واحد در حیث بگیریم و شما چیره گردیده‌ باشید که مشتریانی را به صورت منظم برای مال خویش ترغیب به خرید فرمایید، سهم این مشتریان از آحاد صد واحد در زمان یک برهه زمانی مشخص و معلوم را سهم خرید مشتری می‌نامند. این تعریف و تمجید را با بیان یک نمونه ادامه می دهیم.

فرض نمائید که مشتری X در طی سه ماه سه توشه مبادرت به خرید قابل انعطاف‌کننده‌ای می‌نماید که شما و حریف‌تان تولید کننده‌ آن می باشید. در صورتی یکی‌از این سه رتبه خرید به متاع شما تخصیص پیدا نماید، یک سوم سهم خرید از آن کمپانی شما و دو سوم سهم خرید از آن کمپانی حریف خواهد بود.

استدلال التفات سهم خرید مشتری
پژوهش ها و تجارب‌های بازاریابی نشانه میدهد what is seo که تمرکز بر مشتریان همیشگی بی آلایش‌خیس از جذب مشتریان تازه میباشد. به عبارتی‌طور که معمولا به کمپانی‌ها پیشنهاد می‌نمایند که برای کاهش هزینه‌های خویش از نیروهای درون کمپانی استعمال نمایند به دلیل آن که استخدام نیروهای تازه همواره هزینه‌های بیشتری پیرو خواهد داشت.

فرض نمایید که شما یک‌سوم از سهم خرید تمام را دارا می باشید. ترغیب مشتریان به خریداری کردن سهم بیشتری از تولید ها شما در سبد خرید خویش، معمولا معمولی‌خیس از جذب مشتریان نو میباشد. مشتریان منظم به مارک شما پشت گرمی کرده‌اند و همین پشت گرمی منجر میشود که بتوانند سهم خرید خویش از تولیدات شما‌را ارتقا بدهند.

بالا بردن سهم خرید، رضایت مشتریان شما و وفاداری به مارک را ارتقا می دهد که هر دو از کلیدهای گسترش بلندمدت استخراج‌و‌فعالیت شما خواهند بود.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 82 تاريخ : چهارشنبه 9 شهريور 1401 ساعت: 15:50

زمانی دفعه به ساختار داده میرسد، اکثر اینترنت‎وب سایت‌ها از نماد‌گذاری Schema.org به کار گیری می‌نمایند.

استدلال این فرمان این میباشد که Schema بوسیله تمامی موتورهای جستجوی مهم (مثلا Bing) حمایت میگردد. و به عبارتی‌طور که درپی خواهید مشاهده کرد، پیکربندی آن بسیار سهل وآسان میباشد.

آحاد کاری که می بایست اجرا دهید، آموزش سئو تکنیکال یافتن نوع آرم‎گذاری‌ای میباشد که می خواهید در Schema.org به کار گیری فرمایید.

و حال می بایست محتوای خویش را با به کارگیری از راهنماهای جانور در آن برگه آرم‌گذاری فرمائید.

گوگل مستندات محکمی در ارتباط داده‌های ساختاریافته ارائه داده میباشد.

فهم و شعور مطالب گوگل برای عده ای که بسط‌دهنده فن‏ای اینترنت نیستند، آکادمی رایا پارس بسیار آسوده میباشد. شیوه اضافه کردن کد داده‌های ساختاریافته به یک اینترنت‌وب سایت، تماما به خویش شما بستگی دارااست. در حالتی که از وردپرس به کار گیری میکنید، پلاگین‌های متعددی برای تعیین خواهید داشت:

در صورتیکه می خواهید Structured Data Markup خویش را فارغ از یاری افزونه به تارنما‌تان اضافه فرمایید، می توانید از Microdata یا این که RDFa به کار گیری فرمائید. ولی اکثر زمان ها متخصصان پیشنهاد می‎نمایند خوب میباشد برای این شغل به سراغ JSON-LD بروید. عامل این گزینش این میباشد که JSON-LD  معمولی ‏ترین رویه برای اضافه کردن نشان‎‌گذاری ساختاریافته به صفحه ها اینترنت‌تارنما شماست.

بدونJSON-LD، ناچار خواهید شد به طور دستی، مجموع داده‌های ساختاریافته را به HTML برگه خویش اضافه نمایید:

افزودن داده‌های ساختاریافته به طور دستی عمل بسیار بسیار دشواری میباشد. what is seo به علاوه، اضافه کردن کد نو به HTML جان دار، احتمال بروز خلل را ارتقا می دهد.

در وب لاگ تریبون بخوانید: به چه صفحاتی زامبی پیج گفته می گردد؟

ولی با JSON-LD، تک تک داده‌های ساختاریافته شما در یک بخش خرد از کد جاوا اسکریپت جای‌دارد که در قسمت شیت اینترنت شما قرار می گیرد:

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 75 تاريخ : سه شنبه 8 شهريور 1401 ساعت: 16:36

این فعالیت بسیار بی آلایش میباشد:

هر مجال که یک محتوای تازه منتشر می کنید‌، آموزش سئو تکنیکال آن را به 2 تا 3 برگه دیگر در وبسایت خویش پیوند بدهید.

نکته خیلی اساسی: در پیوند‌های داخلی خویش از انکر تکست (anchor text) به کارگیری نمائید که در آن از عبارات کلیدی مصرف شده باشد. این شغل به موتورهای کاوش می گوید که ورقه‌ای که ما به آن لینک و پیوند می ‌دهم مرتبط با چه موضوعی میباشد.

ارزیابی‌لیست بهینه سازی فنی
بهینه سازی تکنیکال یا این که فنی می تواند مرتبه شما‌را بالا برنده شود یا این که نابودتان نماید! خوشبختانه‌، رفع ایرادات فنی seo چندان دشوار وجود ندارد … به خصوص در صورتیکه موردها جانور درین ارزیابی لیست را دنبال فرمایید.

۱- شناسایی خطاهای کرال
«خطاهای کرال» بدین معنا میباشد که گوگل برای مشاهده ورقه‌ای در وبسایت شما اختلال دارااست و در حالتی که آنها نتوانند شیت شما‌را مشاهده نمایند‌، محتوای شما درجه نخواهد گرفت. به راحتی میتوانید خطاهای کرول را در گزارش Coverage کنسول جستجوی گوگل پیدا نمایید:

در حالتی‌که متوجه شدید که گوگل در دسترسی به یک کدام از صفحه های اصلی شما در گیر نقص‌ میباشد(از جمله‌، robots.txt موتورهای کاوش را مسدود می‌نماید) بایستی آن را در اسرع وقت اصلاح فرمائید.

۲- نظارت فرمایید که گوگل به چه شکل ورقه شما‌را مشاهده می‌نماید
بعضی اوقات یوزرها میتوانند تمامی چیز را در کاغذ شما ببینند، آکادمی رایا پارس ولی گوگل نمی‌تواند!

مجدد تکرار میکنیم:

در صورتیکه گوگل نتواند کاملا به برگه شما دسترسی پیدا نماید‌، سکو‌ای برای آن ورقه خواسته نخواهد کرد. به همین برهان سفارش می کنیم از خصوصیت «Inspect URL» کنسول جستجوی گوگل استعمال فرمایید.

کافی میباشد نشانی what is seo شیت‌ای از وب سایت خویش را در بالای سرچ کنسول گوگل وارد فرمائید. زمانی این فعالیت را اجرا می‌دهید‌، برگه خویش را از بینش گوگل مشاهده خواهید کرد:

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 94 تاريخ : دوشنبه 7 شهريور 1401 ساعت: 16:34

کمپانی‌ها یا این که سئوکارانی که برای سرویس ها بهینه سازی تضمینی تبلیغ می‌نمایند، به شما قسم میدهند آموزش سئو تکنیکال که در پهنا یک یا این که دو ماه شما‌را به درجه یک گوگل برسانند. این اشخاص معمولا با قابل انعطاف‌افزارهای تشکیل داد بک لینک و پیوند، در وسعت کبیر مبادرت به ساختن لینک و پیوند می‌نمایند یا این که در وبسایت‌هایی که از روش گوگل اسپم گردیده‌اند (مزرعه پیوند) برای شما پیوند‌سازی می‌نمایند. این نحوه‌ها شاید در خوش‌بینانه ترین موقعیت ممکن، موجب عالی شدن سکو وب سایت شما در گوگل گردد؛ البته در وضعیت معمولی، حتی برای تارنما شما مضر نیز میباشد. آکادمی رایا پارس لینک و پیوند‌سازی و بک پیوند به چنگ آوردن، در پیشین فیض خیر و خوبی می‌بخشید؛ ولی الگوریتم‌های گوگل بسیار هوشمند گردیده‌اند و به محض شناسایی لینک و پیوند‌های خریداری گردیده نامعتبر، گوگل شما‌را پنالتی می‌نماید. 

بهینه سازی تضمینی معمولا به راهکارهای بهینه سازی کلاه سیاه سبب می گردد. به خیال داشته باشید که گوگل به چگونگی التفات متعددی میدهد و در حالتی‌که به طور طبیعی و با اجرای کمپین‌های خرد در‌پی ارتقا ترافیک تارنما و ارتقا بازدید وب سایت خویش باشید، گوگل شما‌را تحت عنوان سایتی دارای اعتبار شناسایی می‌نماید. در صورتی‌که وب سایت خودتان را جدیدا فعال سازی کرده‌اید، عالی میباشد بدانید که گوگل سندباکس امکانی ویژه در گوگل میباشد که منحصربه‌فرد تارنما‌های جدید تاسیس شده است و برای محک زدن وب سایت شما، مطالبتان را به یوزرها علامت میدهد. what is seo به همین خیال سئوکاران پیش کسوت به شما سفارش می‌نمایند که درپی راهکارهای کوتاه دوران seo نباشید و با خیال و خاطر ریلکس، روی محتوا و بهینه سازی تارنما اتوماتیک فرمایید.  

۵ وعده رایج در بهینه سازی تضمینی
در پهنا ۴۸ساعت، در شیت اولیه گوگل قرار میگیرید: شک و تردید نکنید که seo یک شبه به دست نمی‌آید و شما بایستی بردبار باشید. مانند هر فعالیت دیگری، بهینه سازی نیز اصولی دارااست. در‌حالتی که شرکتی به شما ضمانت دهد که در پهنا ۴۸ ساعت در ورقه نتیجه ها جستجوی گوگل در بالا نتیجه ها قرار می گیرید، بی‌شک وتردید در کمتر از ۲۴ ساعت به وسیله گوگل جریمه خواهید شد.
به طور موقت بهینه سازی تارنما شما‌را بهبود میبخشیم: seo مشمول دو قسمت داخلی و فرنگی می شود و شغل کردن بروی هر دو نصیب، مستلزم فرصت و صرف هزینه قابل توجهی میباشد. هیچوقت شرکتی را پیدا نخواهید کرد که سوای اخذ هزینه، سرویس ها دارای اعتبار بهینه سازی را به شما ارائه دهد. خوب میباشد این گزاره را اخطاری برای اعتبار تارنما خویش در حیث بگیرید و از عقد تفاهم نامه با آنها دوری کنید. احتمالا seo کلاه سیاه بتواند در کوتاه بازه زمانی وب سایت شما‌را به صدر نتیجه ها کاوش گوگل برساند و خیر seo کلاه سپید و نحوه‌های دارای اعتبار آیتم پذیرش گوگل.
الگوریتم های گوگل را عالی از دیگر کمپانی‌ها میشناسیم: الگوریتم های گوگل بسیار غامض میباشد و هیچ کس نمی‌تواند از جزئیات آن‌ها با خبر باشد. اصول و قواعد مشترکی وجود دارااست که سئوکاران می دانند یا این که به تجارب به برخی راهکارها دست یافته‌اند؛ البته این‌ها دلیلی برای آن وجود ندارد که بهینه سازی وب سایت شما ضمانت خواهد شد. گوگل الگوریتم‌های خویش را مرتبا تغییر و تحول میدهد و هیچ تضمینی نیست که کسی از تغییرات آن آگاه گردد. به همین جهت این سخن در اصل اشتباه میباشد و نباید به هچنین شخصی متکی بودن فرمایید.
درموتورهای کاوش تارنما شما‌را تصویب خوا هیم کرد: برای آنکه خیال و خاطر شما‌را شل کنیم، عالی میباشد بدانید که فقط موتور جستجویی که بایستی وبسایت خویش را در آن تصویب فرمائید، گوگل میباشد.
بهینه سازی فرمول‌های پنهان دارااست، آن ها را بلدیم: seo اصول و چارچوب مشخصی داراست و هیچ‌کس نمی‌تواند داعیه نماید که نحوه جدیدی برای آن خلاقیت کرده‌میباشد. بدین ترتیب هیچوقت فریب این نوع سخنان را نخورید.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 87 تاريخ : يکشنبه 6 شهريور 1401 ساعت: 16:06

لینک و پیوند‌ها سه مزیت بدون شوخی برای وبسایت به همپا می‌آورند:
در آغاز اینکه هنگامی یک تارنما دارای اعتبار به تارنما شما پیوند میدهد منجر دارای اعتبار شدن تارنما شما می شود. به این ترتیب اساسی میباشد آموزش سئو تکنیکال که چه کمپانی‌ها و چه وبسایت‌هایی به تارنما شما پیوند میدهند.

دوم اینکه با وجود لینک و پیوند‌ها، گوگل قادر است مطالب مرتبط با هم را سریع‌خیس تشخیص دهد و در کنار هم در نتایجش بگنجاند.

سوم اینکه با بک‌لینک و پیوند‌هایی که از وبسایت‌های دیگر میگیرید در واقع مرجع بودن و مداقه و اعتبار تارنما خویش را به گوگل نشانه می‌دهید.

8- از وردپرس به کار گیری نمی کنید
یکی‌از منافع به کار گیری از وردپرس این میباشد آکادمی رایا پارس که‌این سامانه رئیس محتوا رابطه خیر با گوگل داراست. محتوای وردپرس به راحتی در گوگل ایندکس میشود. وردپرس مزیت دیگری نیز دارااست که کدنویسی نیکی داراست. این مقاله منجر میشود تا بیشترین داده ها ممکن را به راحتی در اختیاز خزنده‌های گوگل قرار دهد.

9- تصاویر را سئو نمی کنید
جدای از دعوا تعداد و چگونگی عکس‌ها مورد نیاز میباشد what is seo که خواص اسم جایگزین را در هر عکسی که  در تارنما آپلود میکنید رعایت نمایید. شایسته ترین کلمه ها برای کامل شدن این نصیب به عبارتی لغات کلیدی متن میباشند. اسم عکس را هم در صورتی‌که بتوانید دقیقا لغت ها کلیدی بگذارید، بهتر میباشد.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 84 تاريخ : شنبه 5 شهريور 1401 ساعت: 16:59

در بهینه سازی محلی پژوهش معانی متعددی دارااست. هجوم seo منفی تنها برای مرتبه محلی شما بد وجود ندارد بلکه برای حصول‌وکار شما نیز بد میباشد. آموزش سئو تکنیکال ولی بررسی ها یا این که Reviewها دسترسی معمولی‌ای دارا هستند و به راحتی می‌اقتدار آنان‌را ویرایش کرد و این ممکن میباشد اولی کاری باشد که حریف شما سعی بر اجرا آن داشته باشد.

چه‌طور ایمن بمانیم:
مبرهن میباشد که شما می بایست در لیست‌بندی استحصال‌وکار خویش در Google my business اعتنا فرمایید و به پژوهش‌های نو کمپانی خویش دسترسی پیدا فرمائید. نظارت‌های جعلی خط و متد گوگل را نقض می‌نمایند و مبتنی بر این خط و متد هیچ زمان نباید نظرها و تحلیل‌ها را به نمایندگی از بقیه افراد فرستاد یا این که نام و نشان و رابطه خویش را با مکانی که در حالا رسیدگی آن می باشید غلط مطرح کنید.

هنگامی که متوجه یک رسیدگی جعلی شدید می توانید آکادمی رایا پارس با تعقیب کردن این فرایند آن را حذف فرمائید و درفش‌گذاری نمایید:

1- به گوگل مپ بروید.

2- با استعمال از اسم و نشانی، what is seo کار خویش را کاوش فرمایید.

3- استحصال‌وکار خویش را از حاصل کاوش گزینش نمائید.

4- در سمت چپ کاغذ برروی بخش خلاصه پژوهش بروید.

5- با اعتنا به معدل امتیاز روی تعداد استدلال ها کلیک نمایید.

6- به بازبینی که می خواهید درفش‌گذاری نمائید بروید و روی نشانه درفش کلیک نمایید.

7- هیبت گزارش را کامل شدن فرمایید.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 83 تاريخ : چهارشنبه 2 شهريور 1401 ساعت: 16:32

موتورهای کاوش به مرحله ای از تکامل رسیده اند که میتوانند خواسته و غرض یک استفاده کننده را از چیزی که به‌دنبال آن میباشد متوجه شوند.  آموزش سئو تکنیکال درین در بین گوگل که پرچمدار گسترش و به کار گیری از هوش تصنعی و مصنوعی در نتیجه ها جستجوی خویش است، بسط های دیده گیری داشته که اکنون وارد عرصه جدیدی نیز شد‌ه‌است.

زمانی کلام از هوش تصنعی و مصنوعی به  در بین می‌آید، مطلقا این ذهنیت در ما صورت می گیرد که یک ربات بر طبق نرم‌افزار ها و شرط هایی که برایش تعریف و تمجید گردیده قادر است در قبال اتفاق ها و وضعیت تصمیم گیری نماید. ولی این فرآیندی میباشد که سالها از آن می گذرد و ما در عصر ای معاش میکنیم که هرلحظه به مقوله شعور مجاورت خیس می شویم.

هرچند خط مش متعددی برای ذکر این گزاره که “ربات ها هم مانند آدم ها میپندارند” پیش رو داریم، البته کارشناسان گوگل دست از فعالیت نکشیده اند و ما در موتور جستجویی در درحال حاضر تکاپو هستیم که قادر است حافظه بگیرد و مراد اشخاص را متوجه خواهد شد. درین نوشته‌علمی می‌خواهیم شما‌را با فناوری به اسم برت آشنا کنیم که قرار میباشد در آتی ای خیر چندان بدور، آکادمی رایا پارس مرزهای آشنایی و تدبیر را جابجا نماید.

در اکتبر سال 2019 ، گوگل یک نوشته‌ی علمی به اسم “اصلی ترین جهش رو به جلو در 5 سال قبلی و یکی اصلی ترین جهش های رو به جلو در تاریخ ” منتشر کرد. گوگل این نوشته‌ی‌علمی را BERT نامید، الگوریتم BERT یک بروزرسانی الگوریتمی میباشد که به صورت خلاصه ، به گوگل امداد می نماید تا حاصل کاوش را بیشتر مشابه به یک آدم و کمتر مشابه به یک ربات ادراک نماید. در پی این نوشته‌علمی تماما می‌گوییم الگوریتم گوگل BERT چیست و چه تاثیری بر سئوی وب سایت ها میگذارد.

هنگامی وهله به بروز رسانی های الگوریتم های گوگل در کاوش میرسد ، بعضی از این الگوریتم ها نسبت به سایرین در جايگاه بندی و سئوی تارنما شما تأثیر بیشتری دارا هستند. گوگل BERT از هر 10 جست و جو بر روی یک فیض اثر بدون واسطه می‌گذارد و بر روی بقیه حاصل تاثیر کمتری می‌گذارد به این ترتیب موردنیاز میباشد که شما در ارتباط این الگوریتم جست و جو داده ها بیشتری به دست آورید.

شما با قرائت این نوشته‌ی‌علمی به پاسخ سوال های تحت راجع به این الگوریتم می رسید:

گوگل BERT چیست ؟
عامل التفات گوگل BERT چیست ؟
الگوریتم برت چه گونه فعالیت می نماید؟
هوش تصنعی و مصنوعی و الگوریتم برت
ابهام در الگوریتم برت و معنا حقیقی ادراک کوئری
اثر الگوریتم گوگل BERT بر seo چیست ؟

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 85 تاريخ : سه شنبه 1 شهريور 1401 ساعت: 15:36